make-money-468x60

joi, 3 martie 2011

Castiga Bani Pe Internet !!!



Salut, am sa va prezint o metoda de a face bani pe internet prin intermediul siturilor PTC (pay to click). Practic una dintre cele mai simple si usoare metode de a face bani pe internet (pe bune) doar vizionand cateva reclama pe zi. 

In primul rand trebuie sa iti faci cont pe PayPal sau AlertPay , aceste cont este ca un cont virtual in banca, aici vei primi banii castigati.

Dupa aceea pot sa ii transferi pe card, sa faci cumparaturi pe internet sau sa iti platesti diferite rate, taxe, etc. Nu este necesar sa iti faci cont pe paypal/payalert din prima, poti sa bagi un e-mail fictiv si in timp sa il modifici.

Acum urmeaza sa iti faci cont pe siteul principal, defapt sunt mai multe siteuri, unele platesc mai bine pe clickul dat, altele platesc ma prost dar au mai multe reclama de vizionat, acum depinde cum te vei orienta. Eu v-am afisat 2 situri mai jos si un link care duce la lista mea cu site-uri PTC. Am uitat sa va zis ca sunt 2 modalitati de facut bani, prima dand click si vizionand reclama, iar a doua aducand referrali, adica utilizatori care si-au facut cont pe link-ul tau (primesti un link si cateva bennere pe care le poti folosi sa aduci referrali) si vizioneaza si ei la randul lor reclamele.

Va sfatuiesc sa va faceti cont pe mai multe siteuri, cand va veti scoate bani vor fi mai multi si in plus nu dureaza mult sa vizionati cateva reclama. Spor la click-uri.


!!! Click Aici Pentru A Vedea Lista Mea Cu Site-uri PTC !!!
 

Clicksia
Clicksia
$0.01/Per Click $0.01/Ref Click $1/Cashout 24Hrs/Payout Time

Incentria
Incentria
$0.01/Per Click $0.01/Ref Click $1/Cashout 24Hrs/Payout Time

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele Mai Vizualizate Postari

make-money-468x60