make-money-468x60

duminică, 11 septembrie 2011

Bani Cu ProEconomica



ProEconomica - Joc online din care poti retrage bani reali 2011

Simulatorul Online PROECONOMICA

Despre acest joc PROeconomica, nu va pot spune prea multe pentru ca este la inceput, acum e febra cea mare. Cand mi-am facut eu cont, adica pe 10 aug 2011, erau aproximativ 200 oameni inscrisi,in 10 ore se dublasera numar lor, iar in timp ce scriu postarea (18 aug 2011) numarul inscrisilor a ajuns undeva la cca. 3600(3 mii 6 sute) de jucatori.Si tot mai creste, deoarece azi-noapte erau 3200  cam asa.

Partea buna a acestui joc, este ca la inscriere trebuie sa scrii tara,regiunea si localitatea (pe langa nume,prenume,e-mail,etc) . Ei iti creeaza automat localitatea in care esti, si din ce am vazut in introducere, o vei putea creea la fel ca in realitate sau sa o dezvolti cum ai vrea tu, sa devii patron si faci afaceri in localitatea ta VIRTUALA. Deocamdata jocul este in versiunea beta, asta inseamna ca este in teste si functioneaza doar o parte din joc.( Nu e o problema pentru ca si ANNO1777 tot in versiune beta era ,cand am scos ceva bani, asa ca nu va temeti).

Parerea mea, si sfat pt voi: Inscrieti-va si strangeti bani virtuali de acum,pentru ca la 1 septembrie se dau drumul mai multor module cum ar fi : harta, localitatea ta, biroul tau, etc. 

!!! BAFTA TUTUROR !!!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele Mai Vizualizate Postari

make-money-468x60